Arjan & Co is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.
Klacht Arjan & Co: nieuwe jas in 3 weken verandert in afgedragen jas
Details
Klacht
Normal0
21
false
false
false
NL
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
Half oktober heb ik een wollen
jas besteld van het merk ONLY bij Arjan en Co. Aan de jas was een kartonnen
etiket bevestigd dat het materiaal "a kind of pilling "kan gaan
vertonen. Op 9 november heb ik ONLY gemaild dat ik ontevreden was over de
kwaliteit van de jas, zag er al uit als een oude jas. Met veel meer pillinng dan "a kind off". Na veel heen en weer gemail leek het of ONLY de jas
wel wilde vergoeden , maar ik moest contact op nemen met Arjan en
Co. Deze zegt dat het materiaal van de jas nu eenmaal zo is en wil alleen een
korting geven op een volgende aankoop. Ik heb toen aangegeven dat ONLY wel tot
vergoeden wilde overgaan. Arjan en Co heeft contact gezocht met ONLY. Beiden
geven nu aan dat het geen productie fout is en dus van retourneren geen sprake
kan zijn. Alleen de 25 euro korting op mijn volgende aankoop. Jas heeft 89,95
euro gekost en was dus na max drie weken dragen al verandert in een afgedragen
jas.
Gewenste oplossing
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:#333333;mso-ansi-language:NL;mso-fareast-language:NL;mso-bidi-language:AR-SA"> Ik wil ondertussen dus wel mijn geld terug en ben boos
en teleurgesteld.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.