Klacht Arjan & Co: nieuwe jas in 3 weken verandert in afgedragen jas

Klachtnummer
# 250983
Gebruiker
J.H. Steen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Normal
0

21

false
false
false

NL
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

Half oktober heb ik een wollen
jas besteld van het merk ONLY bij Arjan en Co. Aan de jas was een kartonnen
etiket bevestigd dat het materiaal "a kind of pilling "kan gaan
vertonen. Op 9 november heb ik ONLY gemaild dat ik ontevreden was over de
kwaliteit van de jas, zag er al uit als een oude jas. Met veel meer pillinng dan "a kind off". Na veel heen en weer gemail leek het of ONLY de jas
wel wilde vergoeden , maar ik moest contact op nemen met Arjan en
Co. Deze zegt dat het materiaal van de jas nu eenmaal zo is en wil alleen een
korting geven op een volgende aankoop. Ik heb toen aangegeven dat ONLY wel tot
vergoeden wilde overgaan. Arjan en Co heeft contact gezocht met ONLY. Beiden
geven nu aan dat het geen productie fout is en dus van retourneren geen sprake
kan zijn. Alleen de 25 euro korting op mijn volgende aankoop. Jas heeft 89,95
euro gekost en was dus na max drie weken dragen al verandert in een afgedragen
jas.

Gewenste oplossing

mso-fareast-font-family:"Times New Roman";color:#333333;mso-ansi-language:NL;
mso-fareast-language:NL;mso-bidi-language:AR-SA"> Ik wil ondertussen dus wel mijn geld terug en ben boos
en teleurgesteld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Arjan & Co is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Arjan & Co?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen