Klacht Arke Reizen (gestopt): 2kamer .appartement geboekt 1 kamer appartement gekregen

C.H.J. van Maris

Op 17-4 -2015 heb ik 'n 2 kamer appartement geboekt voor ,,time to smile" op Samos.
Vertrek datum is 1-9-2015.Op 10-8-2015 liet Arke weten dat ik 'n 1 kamer appartement
krijg i.p.v. het 2 kamer appartement .Ik heb wel betaald voor dat 2 kamer appartement.
Arke zegt dat alle 2 kamer appartementen verbouwd zijn naar 1 kamer appartementen.
(midden in 't seizoen? en 3 weken voor vertrek ?)Op 10-8-2015 was de prijs voor 'n 1 kamer appartement 646E .Ik heb 941E betaald voor 't 2 kamer appartement.
Door de actie van Arke heb ik nu verlies in comfort en verlies in privacy,daar naast is 't
prijsverschil aanmerkelijk.Ik wil compensatie voor 't verlies van comfort ,van 't verlies in privacy en van 't prijsverschil.Arke biedt slechts 25E p.p.en geeft verder geen duimbreed toe ,omdat andere klanten dit ook niet krijgen ??

Ik wil financiele compensatie voor 't verlies aan comfort,verlies aan privacy en 't prijsverschil.

Wij vinden dat Arke Reizen (gestopt) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!