Klacht Arke Reizen (gestopt): Let Arkereizen op gezondheid en veiligheid van toeristen bij hotelbrand?

anoniem

Tijdens onze familievakantie in de Dominicaanse republiek in juli 2013 zijn we betrokken geweest bij een hotelbrand. Op de etage waar onze kamers lagen is een kamer uitgebrand waardoor er een enorme rookontwikkeling was in de gang en buiten het hotel. Er is geen brandalarm afgegaan, we zijn gewaarschuwd door andere hotelgasten en we zijn de hele avond in de rook gebleven. Dat laatste omdat we geen kant op konden. Onze kamers waren vol rook en bluswater en buiten is de rook blijven hangen omdat het windstil was, zoals we de volgende dag hoorden. Ik heb de hostess en later Arke gevraagd naar een rapport van de rooksamenstelling en of er asbest in de rook kon zitten. Tot nu heb ik geen antwoord gekregen op mijn brief van 16 september en ook niet op de brief van mijn moeder van 7 november waarin ze gevraagd heeft om mijn vraag te beantwoorden.

Kan Arke zeggen wat de rooksamenstelling was bij de hotelbrand in hotel Riu Naiboa in juli 2013? Zo, ja zat er asbest in de rook? Zo, nee kunnen ze garanderen dat er geen asbest in zat? Controleert Arke hotels op de aanwezigheid van asbest? Zo, ja hebben ze Riu Naiboa gecontroleerd en zo, ja hoe? Waarom gaat er geen brandalarm af bij een kamerbrand en enorme rookontwikkeling? Waarom laten ze hotelgasten urenlang in de rook zitten?

Wij vinden dat Arke Reizen (gestopt) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Arke Reizen (gestopt)?