Klacht Arke Reizen (gestopt): online boeking niet ontvangen door Arke, zelfde reis ineens duurder aangeboden

Sabrinabalgobind

Online heb ik geboekt bij Arke.nl, 14 oktober 2014 Rhodos Kresten Palace 2 personen 950 euro. Ik ben een zorgvuldige planner, dus ik heb de reserveringsformulieren volledig en correct ingevuld. Uiteindelijk kreeg ik een melding dat mijn reservering definitief was. Maar ik had nog geen bevestiging in mijn mailbox, ik had er vertrouwen in dat dit goed zou komen. Daarna keek ik terug op arke.nl voor een luxere kamer, maar die waren niet meer zichtbaar, logisch want ik had de laatste 2 stoelen geboekt.

Ik belde daarom de klantenservice om te kijken of een luxere kamer mogelijk was. De medewerkster vond mijn boeking niet terug ik had ook nog geen email ontvangen. Beweerd werd dat ik een foutmelding zou moeten hebben gehad tijdens het boeken dus nooit de boeking definitief had afgerond. Deze had ik wel afgerond! Maar hoe bewijs je dat?
Er waren nog wel plaatsen dus ze bood mij dezelfde reis aan, 2 dagen eerder, 12 okt. voor €350 meer! Was dit een truc om mensen te lokken?

Ik wil een optie voor dezelfde prijs, €462 per persoon voor een vliegreis van 8 dagen, halfpension op 12 of 14 oktober, aangezien ik vrij heb genomen van werk hiervoor.

Wij vinden dat Arke Reizen (gestopt) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!