Klacht Arke Reizen (gestopt): onredelijke annuleringskosten gedeclareerd door reisbureau

bekjm

Op 30 september sloten we een reis af naar de Malediven. Op 6 oktober moesten we met spoed naar de huisarts omdat mijn vrouw haar knie ernstig geblesseerd had. Ze is doorverwezen naar een specialist. We hebben toen die dezelfde maandag 6 oktober de reis geannuleerd omdat het er waarschijnlijk een langdurige behandeling gaat volgen en mijn vrouw niet in staat is om een lange vliegreis te maken en een duikvakantie aldaar te gaan doen.
We hadden ook nog niet eens een aanbetaling gedaan. een annuleringsbedrag nota krijgen van 639,00 euro. Er is voor dat bedrag nog niets door uw organisatie ondernomen. Iedere consument is beschermd tegen een aankoop volgens het Burgerlijk Wetboek indien er binnen een week een annulering plaatsvindt.
Ik weiger dan ook deze onterechte aanspraak van u op annuleringskosten te betalen.
Hoogachtend
J.M. Bekker

- een redelijk in verhouding staande administratieve kosten voor annulering.

Wij vinden dat Arke Reizen (gestopt) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!