Klacht Arke Reizen (gestopt): Reisboeken

P van Rooij

Op 13-september heb ik een reis geboekt naar Turkije hotel voyage Torba op26-05-2015
voor 15 dagen Op internet stond nog maar 5 plaatsen beschikbaar Dus snel naar Arke reisbureau in Bemmel Tel 0481-464808 en deze reis geboekt voor 2692 euro gefeliciteerd maar enkele weken later zie tot mijn verbazing dat deze reis goed koper is geworden nu te boeken voor 2475 euro dat is meer dan 200 euro verschil contact gezocht met Arke reisbureau Bemmel
Kreeg een mail Helaas kan ik niets aan de reissom veranderen Onze ervaring is dat de prijzen in de meeste gevallen alleen maar hoger worden en het komt maar weinig voor dat deze lager worden Echter moet ik de reissom die op het moment van boeken van toepassing is geweest en waarvoor u akkoord heeft gegeven Ook Arke hoofd kantoor gebeld zelfde antwoord Bij D-Reizen VX en Sunweb allemaal onder de 2500 euro men zegt vroeg boeken meeste korting Volgens mij hebben Arke de prijzen in het begin vermeld verkeerd geprijsd mijn Boeking nummer 3790002013

200 euro in mindering

Wij vinden dat Arke Reizen (gestopt) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!