Klacht Arke Reizen (gestopt): vertraging en geen informatie mbt coulance of compensaties

Vreuvers

Afgelopen weekend (19-10-2014) zou ik met mijn vriendin om 0:55 landen met vlucht OR0586, maar deze was ruim een uur vertraagd voor deze lande op gran canaria, hierdoor zouden we om 01:30 landen, nog geen probleem. Na borden bleek een High lader kapot en kon het vliegtuig niet vertrekken. Uiteindelijk zijn we tegen 03:00 geland. Wij hadden geregeld dat we zouden overnachten bij mijn zus in amsterdam zuid. Alleen was de laatste reis mogelijkheid met het OV om 03:25. Deze konden we dus niet halen. We hebben een taxi moeten nemen a €40,29 cent. Er is niks vanuit Arke geregeld of verteld over mogelijkheden. Extra zuur is dat we heen én terug meer dan een uur vertraging hadden, beide gevallen was de communicatie van uit Arke bedroevend te noemen.

Graag zou ik een vergoeding zien voor de gemaakte kosten. De normale OV kosten zijn €3,85 dus onze extra gemaakte kosten zijn €40,29- 2x€3,85= €32,59

Wij vinden dat Arke Reizen (gestopt) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!