Klacht Arke Reizen : Annuleringskosten

Klachtnummer
# 88926
Gebruiker
Martijnveen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ARKE reizen heeft maling aan CHIKUNGUNYA epidemie op Curacao.
Bij Arke reizen is men niet zo begaan met het lot van haar reizigers gezien mijn onderstaande ervaring.
Ik heb vorige week donderdag 11 december een reis geboekt naar Curacao en dacht een bedenktijd te hebben van 5 dagen zoals vermeld op de website.
Naar aanleiding van de berichtgeving in de Telegraaf over de uitbraak van een chikungunya epidemie en de gevoeligheid van mijn echtgenote voor muggen steken heb ik dinsdag besloten om onze reis te annuleren.
Arke sloeg ons om de oren met kleine lettertjes en kwam tot de eindconclusie dat we 1600 euro annuleringskosten moesten betalen.
Ik voel me door de onduidelijke voorwaarden en gebrek aan empathie opgelicht door Arke en wil iedereen waarschuwen voor hun boeking-methoden en slechte klantenservice .

Gewenste oplossing

Geen betaling annuleringskosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Arke Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Arke Reizen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen