Klacht Arke Reizen : Arke misleidt met Happy Holideal korting die niet gegeven wordt

EvS

Arke misleidt al enige weken bezoekers van haar website met Happy Holideal kortingen die niet gegeven worden. Je kunt naar de HH-aanbiedingen door op 'bekijk nu' te klikken. Er wordt geen voorbehoud gemaakt, of door een * verwezen naar voorwaarden (misleiding 1). Als je klikt wordt een selectie gemaakt van 2216 vakanties waarvoor de HH-aanbieding zou gelden. Daar blijken vervolgens vakanties aangeboden te worden waar de aanbieding niet voor geldt. Er worden autovakanties gepresenteerd die helemaal niet onder de selectie hadden mogen vallen (misleiding 2). Arke geeft telefonisch aan zich voor te kunnen stellen dat de bezoeker zich misleid voelt, maar wil niet de in het vooruitzicht gestelde 100,- korting geven. De website is nog steeds niet aangepast, dus hierbij wordt iedereen gewarschuwd.

Ik wil de in het vooruitzicht gestelde korting van 100,- ontvangen. Arke wil mij slechts tegemoetkomen met 50,-. Ik wil bovendien dat Arke de website zodanig aanpast dat anderen niet ook misleidt worden. Men weet en geeft zelf toe dat er sprake is van misleiding, maar gaat (vooralsnog) niet tot stappen over.

Wij vinden dat Arke Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Arke Reizen ?