Klacht Arke Reizen : Bouwwerkzaamheden bij accommodatie. Verkeerd verstrekte informatie (vooraf)

Ejo

Tijdens onze aankomst was ik verbaasd over t feit dat er werkzaamheden aan het zwembad waren. Dit is ons niet van te voren medegedeeld.
Nu zult u zeggen wat voor werkzaamheden, nou ¾ van zwembad was niet beschikbaar, drillen met klopboren om tegels en stenen te verwijderen.
In deze omgeving is rustig zonnen en genieten van alles niet echt de juist.

Bij thuiskomst een bericht naar Arke. Zij geven aan dat ze ons wel geinformeerd hebben. Ik nazoeken, en niets op de on-line site te vinden over de werkzaamheden. Nu blijkt er in de reis informatie die je na boeking en betaling (weken na de reservering) en kleien stukje staat over deze werkzaamheden.

Dit is mij echter geheel niet opgevallen.

Het probleem wat ik heb: is dat arke mijn van te voren had moeten informeren, dit hebben ze niet gedaan.

Ik hoop dat Arke een passende reactie geven, en zich niet met een berichtje van dit probleem afwimpelt.
Ik ben al jaren vast klant bij jullie en heb dit nog nooit meegemaakt.

Wij vinden dat Arke Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Arke Reizen ?