Klacht Arke Reizen : Late vluchtwijzigingen

Klachtnummer
# 16872
Gebruiker
Jan Pronk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Binnen 14 dagen voor ons vertrek naar Lanzarote heeft Arke de bij boeking gecommuniceerde vertrektijden veranderd. Ook de door ons geboekte premium comfortklasse werd zowel op de heen- als op de terugreis gedowngrade.
Arke maakte hier middels mail melding van.
Dit bedrijf doet maar wat en verandert ( belangrijke ) zaken zonder rekening te houden met de planning van haar klanten.
Zo moesten wij door de verlate terugreis een extra snipperdag nemen en onze kamer aanhouden tegen 20,- euro extra kosten.
Arke beroept zich uiteraard op de voorwaarden, maar is hier gewoon veel te makkelijk in.

De oplossing

Veel meer rekening houden met gemaakte boekingen en je hier aan houden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Arke Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Arke Reizen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen