Klacht Arke Reizen : Onpersoonlijk

Klachtnummer
# 73062
Gebruiker
Lea
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij zijn 4 augustus naar Mallorca geweest, toen wij op het vliegveld aankwamen was er een man aanwezig van tui. Hij sprak gebrekkig Engels en hij was heel onvriendelijk.
Het was heel snel het busnummer en voor de rest helemaal niets.Eenmaal in de bus was er geen hostess die je van informatie verschafte.Tijdens ons verblijf hebben wij geen gebruik hoeven te maken van de hostess. Toen wij naar huis gingen zouden wij s`morgens om 0.6.00 op gehaald worden en om 0.6.20 was er nog geen bus. Heb 3 telefoon nummers uit het boek gebeld en er werd niet opgenomen. Uiteindelijk kwam de bus om 0.6.25 aan .Er was weer geen hostess zowel in de bus als bij het vliegveld.
Wij moesten zelf uitzoeken waar we heen moesten, nu zijn we gelukkig bijdehand genoeg om zelf de balie te zoeken, maar ik had van Arke toch wel iets meer verwacht. De gene die er wel stonden zoals altijd was Sunweb, sorry Arke volgende keer toch maar weer Sunweb.

De oplossing

Had gewoon wat meet van Arke verwacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Arke Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Arke Reizen ?