Klacht Arke Reizen : reageert niet op mails over hotellijst

Klachtnummer
# 28868
Gebruiker
pip
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april telefonisch contact gehad over rondreis. Gevraagd naar hotelaccomodatie. We zouden verblijven in goede middenklasse hotels. Reis geboekt en halverwege juni hotellijst gekregen en waren nhet niet eens met de keuze van artke. Hebben drie keer aangegeven aan arke, hierop wordt niet gereageeerd en we vertrekken 29 juni al

De oplossing

Alternatieve accommodatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Arke Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Arke Reizen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen