Klacht Arke Reizen : Reis geannuleerd door fout Arke.

Nabil

Gisteravond heb ik samen met mijn vriendin een lastminute geboekt naar Athene, tvw ruim 500 euro voor 4 dagen. Dit was een redelijk prijs gezien hotel (3 sterren) en alleen logies en ontbijt.
Echter werden wij vanmorgen gebeld dat door de fout van Arke zelf wij nog 260 euro bij moesten betalen of reis annuleren.
Ik werk als verpleegkundige in Leids Universitair Medisch Centrum, draai veel onregelmatige diensten en ik heb met moeite paar dagen vrij kunnen regelen om even tussenuit te gaan. Door dit fout kunnen wij niets meer boeken, en zitten door hun fout opgezadeld met geen reis. Als goedmaker kreeg ik van de klantenservice te horen gekregen dat wij "natuurlijk" als ons geld terug krijgen.... FIJN,.
Ik vind heel slecht dat door hun eigen fout en berekening de consument de dupe is. Daarnaast verwijzen zij zich naar hun algemene regels, echter zijn deze regels wel in strijd met consumenten regels, wat aangeeft dat de consument niet de dupe moet zijn door een fout wat zij maken!

Graag zouden zij hun fouten op andere manier moeten oplossen dan de consumenten in de steek laten!

Wij vinden dat Arke Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Arke Reizen ?