Klacht Arke Reizen : steden trip antwerpen met trein 4 dagen

MAICOOTJE

century hotel geboekt niks is wat het lijkt op de fotos ramen konden maar een stukje open gevraagd om ze wat neer open te doen dat hebben ze gedaan hielp niet veel was zo warm toen we kwamen gevraagd om een kamer met een stoel voor mijn man iv mdat hij invalide is en rug en longproblemen heeft en nog veel meer maar toen werd er gezegd kan wel dan moet je 60 euro bij betalen dan had je dat maar bij de resevering aan moeten geven ik heb arke gebeld voor een kamer met een zitje en die zeiden moet je aan de balie van het hotel vragen nou 60 euro armer 1 stoel was nog te vies om in te zitten smorgens ontbijt in een hok zonder ramen er kwam een vieze geur uit de keuken ging zo wat over mijn nek 2 broodjes gepakt 1 was vers de andere droog heb alles laten staan want die geur dat was niet normaal engelse mensen lieten het ook staan gingen weg het was echt ook niet schoon zat smeer tussen de afscheiding van 2 vloerdelen zijn de volgende dagen maar gaan ontbijten op het station wel extra kosten

HALLO IK WOU ER NOG BIJ VERMELDEN DAT HET HOTEL OVER 2 LIFTEN BESCHIKT MAAR ER 1 MAAR DEED TOEN IK ER NA 2 DAGEN ER EEN FOTO VAN MAAKT E WAS DIE DE VOLGENDE DAG WEER KLAAR JE STAAT WEL IN DE HITTE TE WACHTEN OP DE LIFT MIJN MAN KAN GEEN TRAP LOPEN WE ZATEN OP 3 HOOG TOEN WE UITCHEKTE WERD ER NIKS GEZEGD HET KAARTJE INGELEVERD NOG GEEN GOEIE REIS GEWENST 3 STERREN NOU WAT ONS BETREFT 1 MEER ALS VOLDOENDE HADDEN GEHOOPT OP EEN PAAR MOOIE DAGEN NA HET OVERLIJDEN VAN MIJN SCHOONMOEDER MAAR ZIJN NOG NOOIT ZO BLIJ GEWEEST OM NAAR HUIS TE GAAN ALS OPLOSING ZOU IK GRAAG WAT GELD TERUG WILLEN VOOR DE EXTRA KOSTEN EN AUB HAAL DIT HOTEL UIT HET ARKE BESTAND DIT IS NIET ARKE WAARDIG IK WOU DAT IK EERDER OP ZOOVER HAD GEKEKEN MAAR IK DACHT ARKE GOEDE MAATSCAPPIJ HAD IK VERTROUWEN IN MAAR ZIE UIT NAAR U ANTWOORD BVD

Wij vinden dat Arke Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Arke Reizen ?