Wij vinden dat Arke Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Arke Reizen : Vouchers
Details
Klacht
Wij hebben een vakantie geboekt bij Arke. Wij zouden 19 juni vliegen. Nu heeft Arke alles tot 18 juni gecanceld. Door een actie van Arke hoefte wij geen aanbetaling te doen. Nu hebben wij bericht gehad dat wij drie weken van tevoren moeten betalen. Nu zijn wij bang dat wij betalen en alsnog de vakantie worden gecanceld. Het reisgedrag willen wij niet in vouchers terug krijgen. Wij hebben het geld hard nodig. Kunnen jullie ons hierin adviseren. MvgAnita
Gewenste oplossing
Met een oplossing komenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.