Klacht Arke Reizen : Vouchers

Klachtnummer
# 444584
Gebruiker
Brug
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een vakantie geboekt bij Arke. Wij zouden 19 juni vliegen. Nu heeft Arke alles tot 18 juni gecanceld. Door een actie van Arke hoefte wij geen aanbetaling te doen. Nu hebben wij bericht gehad dat wij drie weken van tevoren moeten betalen. Nu zijn wij bang dat wij betalen en alsnog de vakantie worden gecanceld. Het reisgedrag willen wij niet in vouchers terug krijgen. Wij hebben het geld hard nodig. Kunnen jullie ons hierin adviseren. Mvg
Anita

De oplossing

Met een oplossing komen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Arke Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Arke Reizen ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen