Klacht Arkeero: Dagelijks spam over uiteenlopende zaken.

Marjon

Arkeero heeft enkele weken geleden ergens ons mailadres weten te bemachtigen/kopen en sindsdien ontvangen we dagelijks spam over uiteenlopende onderwerpen. Wij zijn niet gediend van deze spam en zijn zelfs bang om op wat voor link dan ook te klikken, zelfs voor de automatische afmelding onder in de mail, omdat we deze mails absoluut niet vertrouwen.
Tevens heb ik ergens op het internet bij een andere klachtensite, waar anderen ook al klagen over Arkeero, al gelezen dat het geen zin heeft om daar op te klikken omdat die linkjes niet werken, wat ze in mijn ogen nog meer verdacht maken en waardoor ik er al zeker niet meer op durf te klikken.
Heb de klacht nog niet bij het bedrijf weten neer te leggen omdat ik die via Google niet heb kunnen achterhalen en het daardoor een schimmig bedrijf lijkt met kwade bedoelingen. Althans is dat de indruk die ik krijg.

Wij zouden heel erg graag zien dat al deze ongewenste e-mails ophouden, wat terecht zou zijn, want bij mijn weten is wettelijk geregeld dat wat hier gebeurd niet mag en dus zou Arkeero met deze activiteiten direct moeten stoppen.
Ik hoop dat er iemand het fatsoen heeft bij Arkeero om te stoppen met deze activiteiten.

Wij vinden dat Arkeero hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Arkeero?