Wij vinden dat ArkeFly hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht ArkeFly: arke ik wil een vergoeding !!
Details
Klacht
Vandaag zouden mijn kinderen om half 4 weg gaan naar gran canariaMaar is was zogenaamd een vogel in de motor gevlogen en zouden om 18:00 uur weg gaan.
Ze kregen een voucher van 14.50 . Om zich netjes.
om 18:00 hoorde ze een andere vliegtuig komt en vertrekt om 21.15, maar helaas ze stonden om 21:15 bij de gate maar er gebeurde helemaal niets
Eindelijk kwam om 21.45 iemand eens weer wat vertellen.
En stappen om 22.00 uur eindelijk in.
Meer dan 6 uur vertraging!! Echt niet normaal.
Wij willen graag 2 x 400 euro retour !!
Volgens de nieuwe vliegwet verplicht !!
Gewenste oplossing
Wij willen 2x 400 euro terug !!Staat in de vliegwet !!
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.