Klacht ArkeFly: arke ik wil een vergoeding !!

Klachtnummer
# 72669
Gebruiker
robert
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vandaag zouden mijn kinderen om half 4 weg gaan naar gran canaria
Maar is was zogenaamd een vogel in de motor gevlogen en zouden om 18:00 uur weg gaan.
Ze kregen een voucher van 14.50 . Om zich netjes.
om 18:00 hoorde ze een andere vliegtuig komt en vertrekt om 21.15, maar helaas ze stonden om 21:15 bij de gate maar er gebeurde helemaal niets
Eindelijk kwam om 21.45 iemand eens weer wat vertellen.
En stappen om 22.00 uur eindelijk in.
Meer dan 6 uur vertraging!! Echt niet normaal.
Wij willen graag 2 x 400 euro retour !!
Volgens de nieuwe vliegwet verplicht !!

Gewenste oplossing

Wij willen 2x 400 euro terug !!
Staat in de vliegwet !!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ArkeFly hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ArkeFly?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen