Klacht ArkeFly: bouwwerkzaamheden accomodatie

anne

Op 31 voor twee weken naar hotel RUI Florida Miami Beach. Aangekomen mooi hotel. 's Ochtends om 06:45 uur wakker door bouwwerkzaamhden, wat bleek, aan beide zijden van he hotel werden grote hotels gerenoveerd en gesloopt. Door deze bouwwerkzaamheden was het vrijwel onmogelijk om uit te slapen, iets wat je op vakantie doet, waardoor we doodmoe van vakantie kwamen. Elke dag 06.45 uur wakker!
Ook relaxen bij het zwembad was vrijwel onmogelijk, je kon elkaar amper verstaan door de herrie van het heien, slopen en het af en aanrijden van vrachtverkeer. Arke heeft niets vermeldt over bouwwerkzaamheden, notabene aan beide zijden aan het hotel.. De werkzaamheden hebben een negatieve invloedop vakantie gehad, zoals gezegd kwamen we doodmoe terug, konden amper rustig bij zwembad zitten (behalve zondag). Ik hoop dat Arke deze klacht serieus behandeld. Ik heb veel geld betaald voor een jaarlijkse vakantie en we zijn absoluut niet tot rust gekomen.

compensatie. Twee weken vakantie met herrie, doodmoe terug van vakantie.

Wij vinden dat ArkeFly hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ArkeFly?