Klacht ArkeFly: Gereserveerde stoelen

Klachtnummer
# 98303
Gebruiker
19111947
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vlucht OR336-16 februari 2015, Holquin naar Amsterdam.
2 gereserveerde stoelen en betaald.
De personen die op onze plaatsen wilden er niet af gaan.
De purser van dit toestel was niet in staat om ons de gereserveerde stoelen te geven.
Hierdoor zaten ondergetekende en mijn vrouw op totaal verschillende stoelen.
Diverse keren aan de purser het verzoek gedaan echter ze was niet in staat om aan ons verzoek te voldoen. Ondanks dat we de stoelen hadden gereserveerd en betaald.

De oplossing

De reserveringskosten worden terugbetaald, maar ik vraag toch een genoegdoening aan Arkefly omdat de Purser niet in staat was ons verzoek/recht te voldoen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ArkeFly hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ArkeFly?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen