Klacht ArkeFly: niet vermelden tussenstop op aangeboden vlucht

Klachtnummer
# 7762
Gebruiker
Karin Fikke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

bij Arke Fly geboekt voor retour San Francisco tegen heel scherpe prijs, telefonisch contact gehad over mogelijkheid/extra kosten om op terugweg te vliegen vanaf Los Angeles ipv San Francisco . Kortgezegd was mogelijk maar extra kosten voor 3 personen ca € 1000. Niet gedaan.
Na boeken retour ASD-SF blijkt bij ontvangen E-tickets: tussenstop op terugweg in... LA. Hierover was niets terug te vinden op website bij boeken, noch melding daarvan bij telefonisch contact!!! Beetje onaangename verassing.
Kortom ik betaal dus minder als ik extra vlieg (maar dan wel langer onderweg ben!)
Ik vind dat A dit bij boeken duidelijk moet zijn, dat ik hierover goed wordt geinformeerd en B kan iemand mij de logica uitleggen?
vr gr K. Fikke

De oplossing

Vermelding van tussenstop op terugweg op website, zodat consumenten weten wat ze boeken. Indien tel contact ook vermelden/opmerkzaam maken.
Persoonlijk: doe een aardige geste (gratis entertainment en/of drankjes tijdens onze reis?)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ArkeFly hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ArkeFly?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen