Klacht ArkeFly: niet vermelden tussenstop op aangeboden vlucht

Karin Fikke

bij Arke Fly geboekt voor retour San Francisco tegen heel scherpe prijs, telefonisch contact gehad over mogelijkheid/extra kosten om op terugweg te vliegen vanaf Los Angeles ipv San Francisco . Kortgezegd was mogelijk maar extra kosten voor 3 personen ca € 1000. Niet gedaan.
Na boeken retour ASD-SF blijkt bij ontvangen E-tickets: tussenstop op terugweg in... LA. Hierover was niets terug te vinden op website bij boeken, noch melding daarvan bij telefonisch contact!!! Beetje onaangename verassing.
Kortom ik betaal dus minder als ik extra vlieg (maar dan wel langer onderweg ben!)
Ik vind dat A dit bij boeken duidelijk moet zijn, dat ik hierover goed wordt geinformeerd en B kan iemand mij de logica uitleggen?
vr gr K. Fikke

Vermelding van tussenstop op terugweg op website, zodat consumenten weten wat ze boeken. Indien tel contact ook vermelden/opmerkzaam maken.
Persoonlijk: doe een aardige geste (gratis entertainment en/of drankjes tijdens onze reis?)

Wij vinden dat ArkeFly hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ArkeFly?