Wij vinden dat ARKOEL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht ARKOEL: 21 weken verder en Arkoel heeft vandaag endelijk onze klacht opgelost!!!!! Schandalig klantonvriendelijk bedrijf!!!!!
Details
Klacht
maart 2013. 2 zonneschermen laten plaatsen , 1 zonnescherm veel teveel lawaai met uitdraaien , na een aantal weken na veel belwerk van onze kant ( Arkoel zelf komt nergens op terug , doet alsof de klant lucht is) kregen we een nieuw draai mechanisme , klacht niet verminderd , opnieuw bellen en mailen van onze kant erkende Arkoel wederom de klacht en moest er een zwaarder mechanisme in , zou worden besteld en binnen 2 weken geplaatst. We zijn vandaag 9 September 21 weken!!!!!!!! verder en hebben eindelijk een nieuw onderdeel gekregen en de herrie is nu weg. Dit is gekomen omdat wij zelf weer hebben gebeld waar het onderdeel bleef , en ineens konden ze vandaag komen?????? Lag dit onderdeel ineens op de plank???? Arkoel beloofd veel maar komt niets na, nee voor ons nooit meer Arkoel en wij adviseren iedereen niet in zee te gaan met deze firma!!!!! Ze reageerden heel snel om te verkopen , maar met onze klacht zijn ze zeer onbeschoft en klantonvriendelijk om gegaan.Gewenste oplossing
We hadden heel veel verwacht van dit bedrijf , maar het heeft geen zin meer om nog iets te vragen ( al was het een tegemoetkoming voor het wachten 21 weken!!!!) ze weten zelf niet hoe ze klachten goed moeten oplossen! Dus wij doen geen moeite meer. We zijn blij dat we van deze firma af zijn.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.