Klacht ARKOEL: Zonnescherm gaat moeilijk .

Klachtnummer
# 68081
Gebruiker
Somfy besturingsapparaat
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een zonnescherm wat met de hand bediend wordt, gelukkig maar.
We hebben het nu 2 jaar. Maar na een tijdje ging het met het draaien ervan met de hand dus, moeilijk weer om hoog. Arkoel op gebeld. Hun zeiden ," we hebben het heel druk" .
Maar zouden na enige tijd een afspraak maken. Nooit gebeurd. Ze komen gewoon niet en laten niets van zich horen. Als je wat gaat bestellen bij ze, zijn ze heel vriendelijk, totdat het spul is afgeleverd en het is klaar. Ze doen helemaal niets.
Dus trap er niet in en neem een andere winkel.
En het hangt ook nog eens scheef.

Gewenste oplossing

Ze moeten komen om het te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ARKOEL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ARKOEL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen