Klacht ARKOEL: Zonnescherm gekocht mist een zijkap

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 614559
Gebruiker
Corrie Smit
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben al een paar maanden bezig om telefonisch, e-mail en formulier invullen contact te maken
Voor een onderdeel, het lukt mij maar niet ik begin het toch wel een beetje gênant te vinden om te blijven zeuren terwijl ze mij beloofd hebben het op te sturen en nu op geen enkel nummer meer te woord staan.

Gewenste oplossing

Dat ze het hebben beloofd op te sturen en dat alsnog te gaan doen en bereikbaar zijn.
Geboden oplossing
Geen contact ook nog een brief in de bus van bedrijf gedaan....hielp ook niet Zeer teleurgesteld in dit bedrijf
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ARKOEL hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ARKOEL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen