Klacht ARL Loodgieters: Opgelicht!! Hoge voorrijkosten en abnormaal hoog uurloon

S

Ik heb contact opgenomen met dit loodgietersbedrijf die net als ik uit tilburg zou komen voor het vervangen van m'n buitenkraan.
Het verhaal aan de telefoon uitgelegd en dat ik dus een afspraak wilde maken.
Ze hadden dezelfde dag nog tijd.. nou dat was super..
Rond 14:00u zou de loodgieter komen.
Om 14:45u kwamen er twee loodgieters (voor een buitenkraantje???)
De mannen gingen naar het kraantje kijken en vroegen mij of ik op de hoogte was van de voorrijkosten??
Ik zei dat ik daar niets over gehoord had en ook niets zag staan op de site of dergelijk.
Deze zijn dus €65,- excl btw (belachelijk hoog voor een loodgieter uit de buurt)
Vervolgens werd er verteld dat ze ook geen materialen bij hadden (vraag me dan af wat je komt doen) maar die moesten ze dus nog elders gaan halen en er werd ook nog doodleuk aangegeven dat het uurloon €88,- excl btw is en dat de materialen daar nog bij zouden komen.Serieus dacht ik dat de mannen een geintje maakte maar dat was het niet.

Ik voel me enorm opgelicht ,
Rekening (voorrijkosten) heb ik betaald omdat ik me opgelaten voelde bij twee mannen.
Mannen zijn gegaan zonder iets te doen.
Op de rekening staat een loodgietersbedrijf uit den haag / Rotterdam?
Ben slecht voorgelicht (een particulier laat zo'n extreem dure loodgieter nooit komen voor het vervangen van een buitenkraantjeen ben daar niet over geïnformeerd vooraf.
En nog wel met twee man..
Graag rekening alsnog compenseren van dhr. H wander en collega
Bij normale reguliere tarieven hadden ze het kraantje gewoon mogen vervangen..mits ze deze bij hadden.