Klacht Armani Outlet Shop: Nalatigheid bij afhandeling, het niet weg halen van alarm magneet.

Klachtnummer
# 395874
Gebruiker
Algunra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste medewerker,
Ik ben op 12 oktober 2019 naar Bataviastad geweest om inkopen te doen. In uw winkel heb ik in totaal spullen van 431 euro gekocht, en ben vaste klant van jullie,die vaker spullen koop bij jullie in de winkel. Na inkopen gedaan te hebben zijn wij vertrokken richting Den Haag. Onderweg bij brug restaurant zijn wij gaat eten. Na eten zijn wij gekochte spullen gaan kijken, entot verbazing zagen wij dat het jas die wij gekocht hadden het alarm magneet nog erin zat, dus niet weg gehaald. Wij zijn toen terug gaan naar Bataviastad om het weg te halen, maar vinden dat door nalatigheid van kassa medewerker wij ons tijd en benzine extra hebben moeten inzetten. Graag zouden wij een tegen prestatie willen voor ons inzet, die wij hebben ingezef. Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Grtjes

De oplossing

Mij benzine vergoeding of een tegen prestatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Armani Outlet Shop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Armani Outlet Shop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen