Klacht Armarkat: Weigering terugbetaling na herroeping

Kas_

Bij Armarkat heb ik een bestelling geplaatst. Helaas bleek ik het verkeerde product besteld te hebben. Ik heb dit gemeld bij het bedrijf. Omdat het product reeds verzonden is heb ik deze aan de deur geweigerd. Volgens de Wet Kopen op afstand, onder toezicht van de Autoriteit Markt en Consument, geldt hiervoor het herroepingsrecht. Echter, Armarkat besluit 8,15 euro aan leveringskosten (nota bene: de verzendkosten waren gratis) in mindering te brengen op de terugbetaling. Dit is een overtreding van de wet. Ik heb ze hier meermaals op gewezen voorzien van ondersteunende documentatie (website ACM, Consuwijzer.nl en nota bene de Algemene Voorwaarden zoals te vinden op hun eigen website die mijn rechten correct omschrijven). Het bedrijf blijft weigeren en reageert niet meer op mails.

De ingehouden 8,15 euro leveringskosten dienen alsnog terug betaald te worden zoals bij wet is geregeld. Indien ik in de tussentijd onkosten maak om mijn recht te halen zullen ook deze kosten door Armarkat betaald moeten worden.

Kas_
    Armarkat Benelux, ofwel Pamic Import ofwel de heer M. Meuleberg weigert topt op heden te reageren op mijn berichten en weigert nog altijd het geld terug te betalen. Op klachten wordt niet gereageerd. Inmiddels is er een melding gedaan bij de Autoriteit Consument & Markt. Zij hebben aangegeven een officieel onderzoek te starten naar de wanpraktijken van dit bedrijf. Ik heb juridische hulp ingeschakeld omdat er hier sprake is van oplichting, zelfs al gaat het om een relatief klein bedrag. Webwinkels die de wet- en regelgeving op deze manier negeren en klanten in de kou laten staan dienen aangepakt te worden.

Kas_
Geen. Armarkat reageert nergens op. Zelfs niet op aangetekend verstuurde in gebreke stelling. Voor mij is helder. Armarkat Benelux of Pamic BV ofwel de heer M. Meuleberg is gewoon een smerige oplichter. Kan er niets anders van maken.

Ook een klacht indienen over Armarkat?