Klacht Arriva: 1 lijn trekken

Klachtnummer
# 449735
Gebruiker
Truus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanmiddag Bus genomen keurig met mondkapje en mijn zoontje ook.
Zit er een man aan gangpadkant zonderkapje.vraag netjes u geen kapje?Doet hij vaag.Zegt chaiffeur tegen mij doorlopen.Ik moet 3x langs ddie manlopen.
Ja die man wilde het niet.
??????Wat is nu de regel 1 juni.
Zo krijg je strijd.en waarom chaufdeur zo pist.Vindt dit geen style.
Ik als alleen staande met 4kids bereid mij netjes voor.En gebeurt dit.
Vindt dit geen style
Lijn 497 rond 13u.1juni.

De oplossing

Iedere chauffeur zelfde regels hanteren

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Truus,

    Je geeft aan dat een reiziger op 1 juni jl. geen mondkapje op had in de bus. We kunnen ons voorstellen dat dit niet prettig is omdat het vanaf 1 juni verplicht is.
    De chauffeur hoort de reiziger hiervoor te waarschuwen en anders mag hij de reiziger vragen om de bus te verlaten. We vinden het jammer om te lezen dat dit niet is gebeurd, hiervoor onze excuses. We sturen je melding intern door met het verzoek dit bij de chauffeurs onder de aandacht te brengen. Bedankt voor het doorgeven.

    Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

    Met vriendelijke groet,
    Jill
    Arriva Klantenservice medewerker

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen