Klacht Arriva: 350 altijd te laat

Femke Essers

Ik ga al maanden met de 350 naar Maastricht iedere dag en nog nooit is de bus optijd gekomen. Nu word er gezegt werkzaamheden in Duitsland, dat kan natuurlijk. Maar ik vraag me wel af waarom er steeds pas vertraging is in gulpen. Ik ben laatste met de bus mee gegaan. Bleven ze inplaats van 2/3 minuten wachten op station gulpen 10 minuten. Ik mis steeds de andere bussen en treinen.

Hopelijk kunnen jullie de vertraging op dit gebied wel vermijden. Werkzaamheden kunnen jullie natuurlijk niks aan doen!

Arriva
    Hoi Femke Essers,

Ai, dat klinkt niet goed. Vertraging is natuurlijk nooit leuk.

Het klopt inderdaad dat er werkzaamheden zijn in Duitsland. Daar is het inderdaad af en toe een puinzooi waardoor onze bussen soms flinke vertraging oplopen.

Het is uiteraard niet de bedoeling dat een bus in Gulpen al vertraging oploopt door langer te wachten dan noodzakelijk is. Zou je aan kunnen geven wanneer dit is voorgevallen en wat de vertrektijd van lijn 350 uit Gulpen was? Dan maken we daar een melding van.

Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker
    Femke Essers
    Hij zouw om 19.00 in limburgerstraat Cadier en keer zijn en hij kwam netjes optijd. Hij was rond 19.13 in gulpen en vertrok pas om 19.17 terwijl de app aangaf dat die daar maar 1 minuut stil zouw moeten staan.
    Arriva
    Hoi Femke,

Bedankt voor de aanvullende info. We maken er melding van naar de regio waar het verder wordt uitgezocht. Het te laat vertrekken wordt dan besproken met de chauffeur. Excuses voor het ervaren ongemak.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S

Anita
    Medewerker Arriva klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?