Klacht Arriva: Airco staat uit terwijl in de bus het warmer is dan 25 graden.

DerdeOlijf#370

Gisteren zat ik in de arriva bus en het was meer dan 25 graden, en binnen was het nog warmer dan buiten. De airco stond uit, en het was echt geen prettige reis. Het was enorm benauwd, en de bus zat al vol. Maar die termperatuur maakte het er niet veel beter op.

Vandaag zit ik weer in dezelfde bus. De airco staat nu wel aan, maar werkt nauwelijks. Er is bijna geen verschil te merken in de temperatuur.

Dat de chaufeur de airco aanzet wanneer hij zelf doorkrijgt dat het enorm warm en benauwd in de bus wordt. Hij zal het vast wel gemerkt hebben, maar uiteindelijk moesten wij aan hem vragen de airco voor ons aan te zetten. Dit had hij al veel eerder kunnen bedenken om zo'n warme dag.

DerdeOlijf#370
    Aanvulling op de oplossing: het zou fijn zijn als het airco systeem nog eens nagekeken kan worden om deze te optimaliseren want deze airco werkt niet goed.
    Het bertreft de bus met het kenteken: 70-BBJ-4
    Arriva
    Beste DerdeOlijf#370,

Wat balen dat de klimaatbeheersing in je bus was uitgeschakeld en vandaag te laat was ingeschakeld.

Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Jouw reactie sturen wij door naar de vestiging, waar deze verder wordt uitgezocht.

Wij danken je ten slotte voor jouw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?