Klacht Arriva: app klopt niet en rijd geen bus smiddags

gwen.va

de app klopt niet, er staat dat er een bus komt bij sportpark zuid in doetinchem. Alleen sochtens de bus 612. maar op de app staat ook dat bus 1 daar stopt maar dat is niet. ook rijdt er smiddags pas vanaf half 3 een bus. mijn vraag is of jullie en de app willen aanpassen en er een bus kan rijden de hele dag door bij sportparkzuid

de app aanpassen en dat er smiddags en sochtends een bus rijd bij die halte

Arriva
    Beste gwen.va,

Niet leuk om te lezen dat de info in de app niet klopt. Begrijpelijk dat je daarvan baalt.

Ik heb het voor je nagekeken. Lijn 1 rijdt inderdaad de hele dag langs halte Sportpark Zuid in Doetinchem. Alles is dit een Vlinder bus. Deze bus moet minimaal een uur voor vertrek gereserveerd worden via 0800 0232 545 of via onze website https://vlinder.arriva.nl/#/. Reis je vanaf Doetinchem Station of Doetinchem Centrum? Dan hoef je de Arriva Vlinder niet te reserveren. Dit staat ook in de app aangegeven.

Lijn 612 is een scholierenlijn. Deze is gericht op schooltijden. In de ochtend vertrekt deze bus om 8:09, 8:16 en 8:31 uur naar Sportpark Zuid in Doetinchem en in de middag om 14:29, 14:59, 15:29, 15:59, 16:29 en 16:59 uur vanaf halte Sportpark Zuid in Doetinchem.

Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker

Ook een klacht indienen over Arriva?