Opgelost door Arriva: Arriva Bus 90 . Bij halte Akkeroord om zo 17.39 uur of 17.40 uur schaffeur niet gestopt .

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 314721
Gebruiker
Niermelawatie
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Zeer geachte Mr. ( Mevr. )
Ik Mevr. Niermela .
Het gaat om Arriva bus 90
26 juli 2018 ( donderdag ) tussen 17.39 uur middag kon ook 17.40 of over zijn . Stond bij de halte Akkeroord in de hitte vroeg gezwaaid en wachte tot hij stopt . Hij gaf richting halte ,ik voelde niet lekker maar stond bij de halte paal met mijn hand voorhoofd keek naar de bus toe. En hij gaf weer gas en ik zwaaide keek naar schauffeur , passagier die naast zat keek om en de anderen ook . Mijn vraag wat is het verkeerd gegaanbij mij . Van werk haast je om oprijd naar huis te gaan krijg je dit. En nog in de hitte wachten tot een ander bus komt .Je valt doodt en men denkt door rijden die vindt het leuk in de hitte te staan.ik kwam van de tram en nog 3 min. vroeg en niet in het bushalte huisje maar een min. voor bij paal om zwaai steentje te geven.
Hopelijk dat mijn klacht duidelijk is .
Met de vriendelijke groetjes
Mevr. Niermela .

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Niermelawatie
    Datum
    Ik zou gelijk reactie krijgen op a-mail
    Blijkbaar niks. Het zou openbaar klachten zijn .
  2. Auteur
    Niermelawatie
    Datum
    Ik zou gelijk reactie krijgen op a-mail
    Blijkbaar niks. Het zou openbaar klachten zijn .
  3. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Niermelawatie,

    Wat balen dat de bus je voorbijreed. Dat is in de hitte natuurlijk niet fijn.

    Ik ben bang dat de chauffeur je handsignaal aanzag voor "Nee,sorry, ik wil niet met de bus mee". De chauffeur kan helaas niet weten dat je je slecht voelt.

    Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva


Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen