Opgelost door Arriva: Arriva Bus 90 . Bij halte Akkeroord om zo 17.39 uur of 17.40 uur schaffeur niet gestopt .

content Opgelost
Niermelawatie

Zeer geachte Mr. ( Mevr. )
Ik Mevr. Niermela .
Het gaat om Arriva bus 90
26 juli 2018 ( donderdag ) tussen 17.39 uur middag kon ook 17.40 of over zijn . Stond bij de halte Akkeroord in de hitte vroeg gezwaaid en wachte tot hij stopt . Hij gaf richting halte ,ik voelde niet lekker maar stond bij de halte paal met mijn hand voorhoofd keek naar de bus toe. En hij gaf weer gas en ik zwaaide keek naar schauffeur , passagier die naast zat keek om en de anderen ook . Mijn vraag wat is het verkeerd gegaanbij mij . Van werk haast je om oprijd naar huis te gaan krijg je dit. En nog in de hitte wachten tot een ander bus komt .Je valt doodt en men denkt door rijden die vindt het leuk in de hitte te staan.ik kwam van de tram en nog 3 min. vroeg en niet in het bushalte huisje maar een min. voor bij paal om zwaai steentje te geven.
Hopelijk dat mijn klacht duidelijk is .
Met de vriendelijke groetjes
Mevr. Niermela .

Ik zou gelijk reactie krijgen op a-mail
    Blijkbaar niks. Het zou openbaar klachten zijn .
    Ik zou gelijk reactie krijgen op a-mail
    Blijkbaar niks. Het zou openbaar klachten zijn .
    Arriva
    Beste Niermelawatie,

Wat balen dat de bus je voorbijreed. Dat is in de hitte natuurlijk niet fijn.

Ik ben bang dat de chauffeur je handsignaal aanzag voor "Nee,sorry, ik wil niet met de bus mee". De chauffeur kan helaas niet weten dat je je slecht voelt.

^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?