Klacht Arriva: Arriva bussen vol en dus halfuur wachten telkens.

Klachtnummer
# 373579
Gebruiker
ArrivaProblemen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bus 301 van Den Bosch zat vol en ik mocht niet meer binnen.

Elke keer een halfuur wachten omdat er te weinig bussen naar Waalwijk gaan is belachelijk.

Gewenste oplossing

Meer bussen.

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste ArrivaProblemen,

    Wij streven er naar om binnen de afspraken met onze opdrachtgevers een optimale dienstverlening te realiseren. Helaas zijn er wel eens omstandigheden waardoor deze dienstverlening niet voldoet aan de wensen van onze passagiers. Wij stellen het dan ook zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons hiervan op de hoogte te stellen.

    In je reactie geef je aan dat jouw bus te vol zat. Wij hebben je reactie doorgestuurd naar de betreffende afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden.

    Onze chauffeurs melden bij de verkeersleiding het aantal reizigers bij onvoldoende capaciteit en als er reizigers blijven staan.

    Deze rapportages worden dagelijks gelezen door de rayonleiding. Zodra er een vast patroon wordt vastgesteld in de bezetting van een bus en er onvoldoende capaciteit is, wordt er indien mogelijk een extra bus ingezet.

    Ik wil mijn excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Frank
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen