Klacht Arriva: Arriva chauffeuse leeft niet mee en rijd voor je neus weg.

Moartz

Op het moment dat ik en een andere reisgenoot naar de bus liepen reed deze weg en schudde de desbetreffende chauffeuse nee dat wij te laat waren. Het betreft bus 304 van Groningen HS naar Drachten, 16:03.

Had even gewacht en het bespaarde mij een hoopwachttijd.

Arriva
    Beste M Duursma,

Begrijpelijk dat je ervan baalt dat je de bus hebt gemist.

Ik heb het voor je nagekeken en lijn 304 is al met 3 minuten vertraging vertrokken vanaf Groningen Hoofdstation. Op het moment dat een bus de halte verlaat hoeft een chauffeur niet meer te wachten op reizigers die te laat aan komen lopen. Wij adviseren altijd om minimaal 5 minuten van te voren bij de halte aanwezig te zijn.

Excuses voor het ongemak die je hebt gehad. Een bus voor je neus weg zien rijden is nooit leuk.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Lina
    Arriva Webcareteam

Ook een klacht indienen over Arriva?