Klacht Arriva: Arriva is waardeloos.

Klachtnummer
# 418868
Gebruiker
John302
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De wijze waarop Arriva met zijn personeel omgaat is werkelijk beneden alle peil.6 tot 7 keer overstappen op een andere bus binnen 3 minuten, stelletje idioten.Een dienstregeling waar totaal geen tijd is om klanten nog fatsoenlijk te kunnen helpen.En maar kabaal maken over goed werkgeverschap.Het is een waardeloos bedrijf waar de gezondheid van de chauffeur op de laatste plaats staat.Ik zou me als directeur kapot schamen.Maar gelukkig zijn er in Limburg al burger initiatieven aan de gang die aan deze Mafia praktijken een einde gaan maken

De oplossing

Oprotten uit Limburg.

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste John302,

    Dat is jammer om te lezen? Ben je zelf werkzaam als chauffeur bij Arriva?

    Met vriendelijke groet,
    Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen