Klacht Arriva: Automaat deed het niet op Boven Hardinxveld

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 320880
Gebruiker
Someone
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op donderdag 23-08-2018 kon je niet op Boven Hardinxveld met pinpas opladen. Daardoor stond er minder dan 1 euro te weinig op mijn ov en kon ik niet inchecken en kreeg ik een boete.

De oplossing

De boete vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Someone,

    Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Ik kan me voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

    Ik ga je klacht doorsturen naar de verantwoordelijke afdeling. Ik zal de verantwoordelijke afdeling verzoeken de automaat na te kijken. Onze excuses voor het ongemak.

    Mocht je bezwaar aan willen tekenen tegen de boeten die je hebt gekregen, dan kun je via de volgende link lezen hoe je dit kunt doen:
    https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/ik-heb-een-vraag.htm

    Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

    Met vriendelijke groet,

    ^Jessica
    Medewerker klantenservice Arriva

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Someone
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen