Klacht Arriva: Belbus wacht niet tot eindtijd
Details
Klacht
Vandaag 15 nov zou ik met de belbus 799 van venray station —> geijsteren kerk om 18:10 reizen.Ik was iets wat vertraagd door het ov, dus zou precies om 18:10 aankomen op station venray. Om 18:05 belde de taxi chaufeur mij waarom ik er nog niet was. Ik gaf hem aan dat ik er over 5 min zou zijn.
5 min later kwam ik aan op station venray, dus om 18:10. Maar er was geen belbus te bekennen. Hierna heb ik even rond gekeken en de belbus chaufeur terug gebeld. Hij gaf aan dat hij van zijn baas moest vertrekken om 18:10, terwijl ik om 18:10 aankwam. (Terwijl de belbus normaal 5 a 15 minuten te laat is, en dan altijd met een slecht smoesje aankomen).
Hierna heb ik de belbus serives van Ariva gebeld, die gaven aan dat ze er aan konden doe. En alleen een belbus voor een uur later konden regelen.
Heb dus zelf nog vervoer moeten regelen.
Deze belbus serives is gewoon dramatisch
Gewenste oplossing
Deze belbuslijn moet geoptimaliseerd worden, want is zo echt dramatisch. De chaufeurs komen standaard 5 min te laat, en vertrekken blijkbaar meteen als ze je niet zien staan. En verder mag de serves van Ariva met betere oplossingen komen als zo iets gebeurd. Want Als ik nu niet door iemand opgehaald kon worden, stond ik daar 1 uur in de kou te wachten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.