Klacht Arriva: bijna iedere dag te laat door OV

Klachtnummer
# 328666
Gebruiker
Peter Vijfschaft
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik ben een leerling van ROC Nijmegen en omdat ik bijna elke dag te laat kom door het OV loop ik achter met mijn studie. LOS DIT OP!!!!!!!

De oplossing

treinen en bussen betere planning en als een trein iets te laat is laat een andere trein niet te dupe van worden

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Peter Vijfschaft,

    Ik vind het jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.
    Zou je misschien aan kunnen geven op welke trajecten je reist en met welke buslijnen? Op welke tijdstip ervaar je dit vaak?

    Er zijn meerdere treinen die gebruik maken van het spoor. Om ongevallen op het spoor te voorkomen wordt het treinverkeer geregeld door de Treindienstleiding. Dat de ene trein de dupe wordt van vertraging van een andere trein is helaas niet altijd te voorkomen.

    Met vriendelijke groet,
    Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen