Klacht Arriva: Bumperklever en claxonneren , asociaal rijgedrag chauffeur

Klachtnummer
# 391131
Gebruiker
hardwerken@weinigverdienen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op donderdag 19 sept 2019 reed ik om 12.15 uur met mijn personenauto op de Tegelseweg ter hoogte van het stoplicht onder de A-73 alwaar ik netjes invoegde / voorsorteerde om rechtdoor te kunnen gaan ( waar je 50 mag ) .Een achterop komende buschauffeur ging het waarschijnlijk te langzaam en duwde zijn bus bijna achterop mijn auto en begon te claxonneren !! Ik heb reeds 42 jaar mijn rijbewijs en zit gemiddeld zo’n 50.000 km per jaar op de weg en ervoer dit als zo’n asociaal gedrag dat ik mij genoodzaakt voelde Arriva hiervan op de hoogte te brengen. Kenteken nr vermeld bij andere vraag !

De oplossing

Zie vorige melding van mij ! Daar heb ik per ongeluk mijn Initialen bij bedrijfsnaam gezet ! Dat was uiteraard verkeerd !

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo,

    Ik heb je vorige klacht inmiddels in behandeling genomen. Deze klacht zal ik zonder verdere terugkoppeling afsluiten.

    Met vriendelijke groet,

    Jan
    Medewerker Arriva Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen