Klacht Arriva: Bus 301, eikendonklaan waalwijk, 18 september 2018 om 7:40. Was ruim 4 minuten te vroeg

Klachtnummer
# 322851
Gebruiker
S.A.M Mutsaars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bus 301, eikendonklaan waalwijk, 18 september 2018 om 7:40. Was ruim 4 minuten te vroeg

De oplossing

Juiste tijden rijden in de toekomst

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste,
    Wat balen dat je dit hebt ervaren.
    Helaas kan ik aan de hand van de omschrijving van je klacht niet achterhalen in welke richting je reist. De bus richting Den Bosch vertrekt om 7:43 en richting Tilburg om 7:34 en 7:49.
    Volgens de GPS gegevens van de bus hebben alle ritten met een 1 tot 3 minuten vertraging in de spits gereden. Helaas heb ik dan ook niet kunnen achterhalen waarom tijdens jou reis de bus te vroeg was.Sorry hiervoor.
    Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
    Met vriendelijke groet,
    ^Gerard
    Arriva Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen