Klacht Arriva: bus 4 tussen Maastricht en Valkenburg is altijd te laat

e.anoniem

bus 4 (in zuid limburg) van valkenburg naar Maastricht is altijd te laat, vrijwel zonder uitzondering. mij was beloofd dat dit opgelost zou worden met de nieuwe dienstregeling! toen veolia dit regelde werd er evenveel tijd voor de route genomen, maar waren er 6 haltes minder!

een bus die op tijd is of een realistischer dienstregeling.

Arriva
    Beste M.H.E. Riepma,

Wat jammer om te lezen dat lijn 4 van Valkenburg naar Maastricht ook sinds de nieuwe dienstregeling met vertraging rijdt. Begrijpelijk dat je daar van baalt. De nieuwe dienstregeling is op 10 december gestart en de eerste dagen van de nieuwe dienstregeling gingen vanwege het winterweer niet helemaal zoals wij in de planning hadden. Zo'n nieuwe dienstregeling is altijd even wennen en opstarten. Wel stuur ik je bevindingen over de nieuwe dienstregeling intern door naar de regio zodat deze ter evaluatie meegenomen kunnen worden. Excuses voor de extra reistijd! Ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart.

^Manon
    Webcareteam Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?