Klacht Arriva: bus 4 tussen Maastricht en Valkenburg is altijd te laat

Klachtnummer
# 284826
Gebruiker
e.anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bus 4 (in zuid limburg) van valkenburg naar Maastricht is altijd te laat, vrijwel zonder uitzondering. mij was beloofd dat dit opgelost zou worden met de nieuwe dienstregeling! toen veolia dit regelde werd er evenveel tijd voor de route genomen, maar waren er 6 haltes minder!

De oplossing

een bus die op tijd is of een realistischer dienstregeling.

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.H.E. Riepma,

    Wat jammer om te lezen dat lijn 4 van Valkenburg naar Maastricht ook sinds de nieuwe dienstregeling met vertraging rijdt. Begrijpelijk dat je daar van baalt. De nieuwe dienstregeling is op 10 december gestart en de eerste dagen van de nieuwe dienstregeling gingen vanwege het winterweer niet helemaal zoals wij in de planning hadden. Zo'n nieuwe dienstregeling is altijd even wennen en opstarten. Wel stuur ik je bevindingen over de nieuwe dienstregeling intern door naar de regio zodat deze ter evaluatie meegenomen kunnen worden. Excuses voor de extra reistijd! Ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart.

    Met vriendelijke groet,
    ^Manon
    Webcareteam Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen