Klacht Arriva: Bus 57 uitgevallen zonder bericht

Klachtnummer
# 307269
Gebruiker
H. Dorren
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bus 57 richting Gulpen van 14.20 halte Ceramique zonder aankondiging niet verschenen. Moet nu 1 uur wachten.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste H. Dorren,

    Wat balen dat de lijn 57 niet kwam opdagen. De rit van 14.20 is uitgevallen wegens een te hoge vertraging door verkeersdrukte. Onze excuses hiervoor.

    Bij een vertraging van 15 minuten of meer kun je geld terug bij vertraging aanvragen via ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

    Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen