Klacht Arriva: Bus chauffeur / 2x weigeren om te stoppen.

charlotte

Wo. 17-02-16/ Wo. 24-02-16 rondt 7.39u wouw mijn zoon mee op de( Lijn 227) van Dussen(middeltje) na Wijk en Aalburg, (perzikstraat)
Maar helaas stopte de chauffeur eerste keer niet, maar de bus was wel leeg ! Hij wees na achteren en zwaaide ,dat hij met die andere bus mee moest.(extra)grote Bus.
Maar dat neem ik niet als ouder; Daarom heb ik vandaag (Wo,24-02) de chauffeur aan gesproken bij de bushalte.
Maar hij vondt het niet leuk, hij zegde dat hij mee mocht tot de kromme-nol
Daar moest hij maar over stappen op een andere bus na WIJK EN AALBURG.
Maar dat neem ik geen genoegen mee,
Want die bus (Lijn 227) gaat ook gewoon door Wijk en Aalburg,,
En waarom dan die overstap !!!!
Hij heeft wel een Maand Abonnement van 86.40 Euro.
Ik ben dan genoot zaak om hem zelf weg te brengen op woensdagen als die zelfde chauffeur blijft rijden!!!

Dat die chauffeur hopelijke gewoon andere mee kan nemen op die woensdagen wat er gevraagt wordt van de klant, Die mee willen rijden?
En dat hij zelf niet beslist wat hij zelf wilt.!!

Arriva
    Beste Charlotte,

Wat jammer om te lezen dat je zoon niet mee mocht met de bus. Ik heb voor je nagekeken en zie dat lijn 227 inderdaad door Wijk en Aalburg rijdt. Ik heb daarom je melding doorgestuurd naar de regio zodat dit met de chauffeur besproken kan worden.

Ik ga er daarom vanuit dat je zoon in de toekomst gewoon weer met lijn 227 mee kan rijden op de woensdag om dat tijdstip.

Excuses voor het ervaren ongemak.

^YZ
    Webcareteam Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?