Klacht Arriva: Bus die niet stopt bij de bushalte

Jenny98

Beste arriva,

Wanneer je als student op vrijdagochtend om 7:25 in Montfort staat te wachten op lijnbus 61 (waar normalitier zeer vriendelijke buschauffeurs in rijden) verwacht je dat deze ook stopt.
Echter begon de buschauffeur af te remmen voor de bushalte, maar in plaats van te stoppen, zodat wij in konden stappen, reed deze buschauffeur gewoon door (en nee, de bus zat niet vol). Wat ik uitermate asociaal vind.
En ja, ik ben bekend met het opsteken van je ov-kaart bij bushaltes waar meerdere bussen langskomen als je meewilt met de bus. Echter komt bij de desbetreffende bushalte alleen de lijn 61 1x in het uur langs en wordt dit op dit punt door geen enkel persoon gedaan en zou dit ook niet nodig moeten zijn, aangezien er maar een lijn langs de halte komt dus duidelijker kan niet
Erg jammer als je als student op een vervoersdienst bent aangewezen waarop je niet kunt vertrouwen en toch maar op het laatste moment je eigen vervoer moet gaan regelen.

De buschauffeur hierop aanspreken en vragen waarom deze uberhaupt doorreed.
Vergoeding voor de gemaakte kosten om met vervangend vervoer op het station te komen

Arriva
    Beste J.H.J Geraets,

Wat vervelend om te lezen. We hebben dit gemeld in de regio zodat het besproken kan worden. Onze excuses voor het ongemak! Voor een vergoeding kun je een verzoek indienen via het contactformulier op onze website.

Jimmy
    Medewerker Arriva Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?