Klacht Arriva: Bus die totaal niet komt opdagen

Esther_

Ik heb regelmatig last van dat bus 75 richting Sliedrecht om 8:19 niet komt opdagen op Gorinchem station. Overige chauffeurs rijden wel voorbij en kijken, maar voor de rest wordt geen actie ondernomen. Als je langs gaat bij de Arriva Store kom je ook niet aan een antwoord.

Of ze zetten een buurtbusje in als optie. Voor een schoollijn notabene. Dan moeten alsnog mensen wachten in de kou omdat er geen plek is. Ik vind dit echt een waardeloze service. Ben er door zelfs te laat gekomen op het examen (2 keer).

Een bus die wel op komt dagen en met genoeg plaats voor de studenten.

Arriva
    Hallo Esther, Ik vind het niet leuk om te lezen dat je regelmatig voorbij wordt gereden door onze chauffeurs. Ik heb je klacht daarom gemeld bij onze regio manager in deze omgeving. Hij zal kijken wat hier het probleem is en zorgen dat dit niet weer gaat voorkomen.
    Voor nu bied ik onze excuses aan voor de ongemakken die je hiervan hebt gehad. Met vriendelijke groeten,
    Arriva Webcareteam ^MF

Ook een klacht indienen over Arriva?