Klacht Arriva: Bus is doorgereden!

Chinuebrownbill

Om 16:50 is bus 4 naar Valkenburg via Scharn in Maastricht doorgereden zonder bij de halte Scharnerweg te stoppen. Bus was te laat en dan nog stopt de bus niet bij de halte die hij gewoonlijk wel moest stoppen! Ik sta al 15min lang te wachten en nu moet ik op bus 8 naar Valkenburg via Bemelen wachten. Dit is echt niet acceptabel en er moet een oplossing hiervoor komen!

Zog ervoor dat alle bussen op tijd rijden en ook bij elke haltes stoppen die op die rit behoren!

Arriva
    Beste Chinuebrownbill,

Ik vind het erg spijtig om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad. Begrijpelijk dat je ervan baalt dat de bus is doorgereden.

Je melding heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar wordt je klacht verder opgepakt en uitgezocht. Wij nemen alle melding die we krijgen serieus en passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Excuses voor het ervaren ongemak.

Ik geef je wel als advies mee om aan te geven dat je mee wil door bijvoorbeeld je hand of OV-chipkaart uit te steken zodat een chauffeur niet onnodig hoeft te stoppen. Bushaltes worden namelijk vaak als afspreek plaats gebruikt.

Lina
    Arriva Klantenservice Medewerker

Ook een klacht indienen over Arriva?