Opgelost door Arriva: Bus is niet op komen dagen bij mijn halte

content Opgelost
Student#

Vanmorgen is de scholierenlijn 670 helemaal niet op komen dagen. Normaal komt deze bus om 07:12 in Panningen bij de bushalte Centrum. Maar helaas is deze bus rond deze tijd niet op komen dagen. Is wel gespot bij een andere halte maar dan wel een kwartier te laat. Heeft ook bij meerdere haltes mensen laten staan....

Hierdoor was ik te laat op mijn stageplaats. Erg ontevreden!!!

Hopelijk spreken jullie deze buschauffeur hierop aan. Mag het in de toekomst niet meer voorkomen.

Arriva
    Beste Student#,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met de lijn 670. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij mee bent.

Ik stuur je melding door naar de verantwoordelijke manager. Ik zal de verantwoordelijke manager verzoeken de situatie te onderzoeken en met de chauffeur te bespreken. Dit gesprek vindt plaats op basis van hoor en wederhoor. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hierdoor hebt ondervonden.

^Jessica
    Medewerker klantenservice Arriva

Student#
Het bedrijf gaat in gesprek met de desbetreffende buschauffeur.

Ook een klacht indienen over Arriva?