Klacht Arriva: Bus is veelste laat

Privé007

Bus komt niet opdagen!! Bus 21 noordwijk 21:12 lijsterstraat sta lekker 1uur te wachten WAAR IS DIE BUS blijkbaar 10min te laat ik stap net in hij was al van het bord af!!!!!

Klacht voor het telaat weg gaan van leiden centraal. Dan hebben we het wel van 5 tot 20min te laat tot soms wel eens busje komt niet opdagen!!!

Arriva
    Beste,

Wat jammer te lezen dat je bus te laat kwam. Lijn 21 komt niet op de halte om dat tijdstip, maar we gaan er vanuit dat je lijn 20 bedoelde. Deze bus kwam 8 minuten te laat. De reden hiervan was dat de chauffeur vanwege een stremming tijdens zijn vorige rit vertraagd raakte. De pauze van de chauffeur viel hierbij in de soep. Daar hij eigenlijk pauze had omdat dit moet om de zoveel uur. Hij koos ervoor om een pauze te nemen van enkele minuten in plaats van een half uur wat rit uitval tot gevolg kan hebben.

Het is dus niet gedaan om je dwars te zitten. We zien overigens dat de chauffeur de vertraging aardig heeft ingehaald en met 2 minuten vertraging op de eindbestemming is gekomen.

Excuses als je hiervoor ongemak hebt ervaren.

Zoë

Ook een klacht indienen over Arriva?