Klacht Arriva: Bus is veelste laat

Klachtnummer
# 475366
Gebruiker
Privé007
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bus komt niet opdagen!! Bus 21 noordwijk 21:12 lijsterstraat sta lekker 1uur te wachten WAAR IS DIE BUS blijkbaar 10min te laat ik stap net in hij was al van het bord af!!!!!

De oplossing

Klacht voor het telaat weg gaan van leiden centraal. Dan hebben we het wel van 5 tot 20min te laat tot soms wel eens busje komt niet opdagen!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste,

    Wat jammer te lezen dat je bus te laat kwam. Lijn 21 komt niet op de halte om dat tijdstip, maar we gaan er vanuit dat je lijn 20 bedoelde. Deze bus kwam 8 minuten te laat. De reden hiervan was dat de chauffeur vanwege een stremming tijdens zijn vorige rit vertraagd raakte. De pauze van de chauffeur viel hierbij in de soep. Daar hij eigenlijk pauze had omdat dit moet om de zoveel uur. Hij koos ervoor om een pauze te nemen van enkele minuten in plaats van een half uur wat rit uitval tot gevolg kan hebben.

    Het is dus niet gedaan om je dwars te zitten. We zien overigens dat de chauffeur de vertraging aardig heeft ingehaald en met 2 minuten vertraging op de eindbestemming is gekomen.

    Excuses als je hiervoor ongemak hebt ervaren.

    Met vriendelijke groet,

    Zoë

Ook een klacht indienen over Arriva?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen