Klacht Arriva: Bus is zonder te stoppen doorgereden terwijl onze dochter in het zicht van de chauffeur .

Busrijdtvoorbij

Vanmorgen (25-08-2019) stond onze dochter op de bus naar Deurne/station te wachten bij de bushalte op de Deurneseweg t.h.v de rotonde in Ysselsteyn. Ze stond te wachten om de bus van 09:35 te nemen. Toen de bus arriveerde is deze zonder te stoppen doorgereden terwijl ze gewoon in het zicht van de chauffeur stond te wachten. Ze is hierdoor veel te laat op haar eerste cursusdag gekomen wat natuurlijk super vervelend is. Hopelijk zal dit niet te vaak voor gaan komen en ze weer het vertrouwen in het bus vervoer terug krijgt. Ik zie jullie reactie graag tegemoet. M.v.g. E Willemse

Passende vergoeding?

Arriva
    Beste Busrijdtvoorbij,

Wat vervelend dat je dochter dit heeft ervaren.
    Bussen horen bij de halte te stoppen wanneer de wachtende mensen duidelijk kenbaar maken dat ze op die betreffende bus staan te wachten. Dit kan door de hand op te steken naar de bus wanneer deze nadert. Als dit niet gebeurd dan weet de chauffeur niet of u op zijn of haar bus wacht of op iemand anders of een andere bus. Uit het verhaal kunnen we niet opmaken of dit het geval is geweest. Daarom is het advies in ieder geval om altijd de hand op te steken als men mee wil.

Daarnaast zullen we dit voorval melden zodat het op de vestiging besproken kan worden.
    Excuses voor het ongemak.

Zoë
    Medewerker Klantenservice

Ook een klacht indienen over Arriva?