Klacht Arriva: Bus komt niet

Klachtnummer
# 415369
Gebruiker
Luukdeklager
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik stond 5 minuten voordat de bus hier zou zijn al op het station. Nu 15 minuten later is hij er nogsteeds niet

De oplossing

De bus moet gewoon komen

3 reacties

  1. Auteur
    Arriva
    Datum
    Beste Luuk,

    Jammer om te lezen dat de bus niet is geweest.
    Wil je doorgeven om welke lijn dit gaat? Welke richting de bus gaat en hoe laat je bij welke halte wilde opstappen?

    Met vriendelijke groet,
    Jill
    Arriva Klantenservice Medewerker
  2. Auteur
    Luukdeklager
    Datum
    Lijn 39. Ik stond er om 11:15 en hij zou om 11:21 moeten komen, maar hij is niet gekomen langs halte: Rozenhoek, Urmond.
  3. Auteur
    Arriva
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Luukdeklager,

    Wij begrijpen uit jouw reactie dat lijn 39 niet bij de halte Rozenhoek is geweest. Dit is vervelend en wij bieden je hiervoor onze excuses aan.

    We hebben de rit nagekeken. Doordat er geen bus beschikbaar was voor deze rit, is de rit uitgevallen. Dit kan gebeuren als een bus defect raakt of door een andere oorzaak niet op de juiste tijd op de juiste plek kan zijn.

    Jouw reactie hebben wij doorgestuurd naar de vestiging waar deze verder word uitgezocht. Wij bedanken je voor jouw reactie. Dit stelt ons in staat onze kwaliteit te bewaken en te verbeteren.

    Heb je in de toekomst een vraag of een klacht? Neem dan contact op via Twitter @Arriva_NL of via onze Facebookpagina Arriva Nederland. Op arriva.nl vind je onze overige contactmogelijkheden.

    Met vriendelijke groet,
    ^Wouter
    Medewerker Klantenservice Arriva

Ook een klacht indienen over Arriva?